در پی اعتصاب غذای آرش محمدی، زندانی سياسی و نگرانی از وضعيت وی در زندان اداره اطلاعات تبريز، مأموران امنيتی خانواده وی را نيز تهديد کردند.

نقی محمودی، فعال حقوق بشر و وکيل دادگستری در گفت‌وگو با هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران گفت: “آرش محمدی که چهارمين روز اعتصاب غذای خود را در بازداشتگاه اداره‌ اطلاعات نيروی انتظامی تبريز می‌گذراند به دليل شدت ضرب و شتم در حين دستگيری و پس از آن در وضعيت وخيمی به‌سر می‌برد.”

به‌گفته اين وکيل دادگستری مأموران نيروی انتظامی در مقابل پيگری خانواده‌ او و اظهار نگرانی آن‌ها در رابطه با وضعيت فرزندشان با تهديد به بازداشت سياوش محمدی، برادر وی، گفته‌اند جنازه‌ پسرتان را تحويل‌تان خواهيم داد.

نقی محمودی افزوده است که پس از بازداشت آرش محمدی هشت مأمور امنيتی به منزل پدری وی رفته و وسايل خانه را تخريب کرده‌اند. مأموران در برابر اعتراض مادر آرش محمدی او را تهديد به ضرب و شتم و تجاوز کرده‌اند.

آرش محمدی در اعتراض به ضرب و شتم شديد حين و پس از بازداشت از روی ۲۷ خرداد در اعتصاب غذا به‌سر می‌برد.

وی عصر روز ۲۵ خرداد و در پی حضور مردم تبريز در خيابان‌ها پس از پيروزی حسن روحانی در انتخابات رياست جمهوری به همراه نزديک به ۲۰ تن ديگر بازداشت و به اداره‌ اطلاعات نيروی انتظامی تبريز منتقل شد. بسياری از افراد بازداشت‌شده پس از دو روز از زندان آزاد شدند اما وی همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد.

آرش محمدی فعال دانشجويی و عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران بود.