دانيل کريگ، ستاره مشهور فيلم‌های جيمز باند در يک سفر از پيش اعلام نشده به ولايت هلمند در جنوب افغانستان رفت و با سربازان بريتانيايی مستقر در اين ولايت ديدار نمود.

به گزارش وزارت دفاع بريتانيا، کريگ روز گذشته (يکشنبه) در بازديد از پايگاه “باسشن” در هلمند، ضمن گفت‌و‌گو با سربازان بريتانيايی، از شماری از نظاميان اين کشور که در جنگ زخمی شده بودند، عيادت کرد.

دانيل گريک ۴۴ ساله، ستاره سه فيلم اخير مجموع جيمزباند بوده است. سفر اين ستاره سينما که تحت تدابير ويژه امينتی صورت گرفت با استقبال گرم سربازان روبه‌رو شد.

ستاره فيلم‌های جيمزباند در سفر خود در حضور بيش از ۸۰۰ تن از نظاميان، فيلم جديد خود، “اسکای فال” يا رگبار را معرفی کرد

ستاره فيلم‌های جيمزباند در سفر خود در حضور بيش از ۸۰۰ تن از نظاميان، فيلم جديد خود، “اسکای فال” يا رگبار را معرفی کرد و در پی آن با برخی از سلاح‌های سنگين شليک کرد.

“اسکای فال”؛ يکی از پرفروش‌ترين نسخه‌های سری جديد جيمزباند است که تاکنون حدود ۶۶۹ ميليون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

اين ستاره سينما در حالی از افغانستان بازديد می‌کند که پيش از اين آنجلينا جولی، ستاره مشهورهاليوود نيز به اين کشور سفر کرده بود.

آنجلينا جولی در اسفندماه ۱۳۸۹ به کابل سفر کرد و با شماری از پناهندگان افغانستانی که بعد از سال‌ها جنگ و نا‌آرامی به کشورشان باز گشته بودند، ديدار نمود.