فرزند شهاب‌الدين صدر، نايب رئيس مجلس ايران شب گذشته توسط ربايندگان وی آزاد شد.

به گزارش خبرآنلاين علی‌رضا صدر، فرزند شهاب‌الدين صدر، نماينده تهران و نايب رئيس مجلس که شنبه شب ۱۴ آبان‌ماه، از سوی افراد ناشناس ربوده شده بود شامگاه دوشنبه ۱۶ آبان‌ آزاد شد.

علی‌رضا صدر پس از آزادی به خبرآنلاين گفت: “شنبه شب دو خودروی لندکروز مشکی ماشين من را در يکی از خيابان‌های تهران متوقف کردند و مرا از ماشين پياده کردند. آن‌ها به صورتم چشم‌بند زده و دست‌هايم را بستند و مرا به مکانی ناشناخته که ساختمانی شخصی بود بردند.”

وی افزود: “ربايندگان مرا تهديد کردند تا بر عليه پدرم مطالبی را به زبان بياورم اما من چيزی نگفتم.”

به گفته علی‌رضا صدر ربايندگان دوشنبه شب با چشم بسته و پس از يک ساعت و نيم گرداندن وی در خيابان‌ها او را کنار خودروی خودش رها کردند.

خانواده صدر بر مبنای سئوال‌ها و خواسته‌های ربايندگان از علی‌رضا صدر، احتمال داده‌اند سازماندهی اين ماجرا از سوی “جريان انحرافی” باشد

پيش از اين خبرگزاری فارس به نقل از يک منبع نزديک به خانواده شهاب‌الدين صدر نوشته بود برخی شواهد حاکی از آن است که يک دستگاه خودروی سانتافه با شماره معلوم، فرزند شهاب‌الدين صدر را ربوده است.

اين منبع نزديک به خانواده صدر گفته بود مشخصات اين خودرو به همراه شماره آن به نيروهای مسئول ارائه شده است.

خانواده صدر بر مبنای سئوال‌ها و خواسته‌های ربايندگان از علی‌رضا صدر، احتمال داده‌اند سازماندهی اين ماجرا از سوی “جريان انحرافی” باشد.

“جريان انحرافی”، توصيفی است که درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران و هم‌فکرانش به کار برده می‌شود.

اين “جريان” متهم شده که می‌خواهد ولايت فقيه و روحانيت را “تضعيف” کند. اتهامات امنيتی و اقتصادی نيز از ديگر مواردی است که عليه اين جريان مطرح شده است.

خانواده صدر به خبرآنلاين گفته‌اند: “مقامات امنيتی اقدام به آدم‌ربايی را کار عناصر خودسر دانسته و وعده پی‌گيری و بررسی آن را داده‌اند.”

شهاب‌الدين صدر، نماينده تهران و نايب رئيس دوم مجلس هشتم و نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبری است.

شهاب‌الدين صدر پزشک است و پيش از اين سابقه رياست سازمان نظام پزشکی، رئيس کميسيون بهداشت مجلس هشتم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نمايندگی شهر تهران در دوره‌های چهارم، پنجم و هفتم مجلس و معاونت وزير بهداشت را نيز دارد.

اين نماينده در انتخابات رياست جمهوری ۱۳۷۶ از علی‌اکبر ناطق نوری و در انتخابات رياست جمهوری ۱۳۸۴ از هاشمی رفسنجانی حمايت کرد.

در انتخابات رياست جمهوری ۱۳۸۸ پس از آن‌که جبهه پيروان خط امام و رهبری تصميم گرفت از محمود احمدی‌نژاد پشتيبانی کند شهاب‌الدين صدر نيز به حاميان وی پيوست.

پيش از اين در تيرماه سال جاری فاطمه باقری‌نژاديان‌فرد، دختر محمدباقر باقری‌نژاديان‌فرد، نماينده اصلاح‌طلب دوره‌های سوم و ششم مجلس ايران ربوده شد و در اطراف شهر ری به قتل رسيد.

به گفته محمدباقر باقری‌نژاديان‌فرد، در پزشکی قانونی آشکار شد که فرزندش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

۱۰۰ نماينده مجلس ايران نيز طی نامه‌ای خواهان رسيدگی به پرونده قتل وی شدند اما چگونگی مرگ فاطمه باقری‌نژاديان‌فرد در پرده‌ای از ابهام باقی ماند.