تارنمای جهان نوشته است محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران در آخرين جلسه با برخی از همکارانش در دولت دهم گفته است، سياست “نرمش قهرمانانه” که پيش از توافق هسته‌ای ايران با قدرت‌های بزرگ از سوی آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی مطرح شد، بايد زمان وی مطرح می‌شد.

بنا به اين گزارش احمدی‌نژاد گفته است: “زمان من بهترين موقع برای مذاکره با آمريکا بود. آن موقع بايد نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد.”

احمدی‌نژاد همچنين در واکنش به انتقادهای مقام‌های دولت جديد از دولت‌های نهم و دهم گفت: “حالا ديگر کشور گل و بلبل شده‌ است و ظاهرا فقط مشکل من بودم.”

احمدی‌نژاد تأکيد کرده است: “دليل دشمنی اين‌ها با من اين است که من پول مردم را به خودشان داده‌ام ولی اين‌ها مانده‌اند و نمی‌توانند پولش را تأمين کنند.”

به‌گفته رئيس‌جمهور پيشين ايران، حسن روحانی “برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و اين جواب نخواهد داد و مردم هم به‌زودی خواهند فهميد”.

اين گزارش می‌افزايد احمدی‌نژاد در مورد اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و علی و صادق لاريجانی، دو برادر مسئول قوه مقننه و قضائيه اظهارنظر کرده و گفته است هاشمی رفسنجانی هنوز از وی انتقام نگرفته و برای برخورد با وی و دوستانش برنامه دارد؛ و برادران لاريجانی نيز همچنان عليه وی فعاليت می‌کنند.