تارنمای کلمه، امروز خبر داد مدیران مسئول رسانه‌های سراسری ايران هفته گذشته به وزارت اطلاعات احضار شده‌اند تا خط قرمزها و موارد ممنوع برای انتخابات رياست جمهوری يازدهم به آن‌ها گفته شود.

بنا به اين گزارش، در این جلسه، فردی که خود را معاون وزیر و مسئول مطبوعات وزارت اطلاعات معرفی کرد، درباره انتخابات هشدارها و مواردی را مطرح نمود و تهدید کرد که با هرگونه سیاه‌نمایی در دوران تبلیغات انتخاباتی برخورد خواهد شد.

وی خط قرمز اخبار و تحلیل‌ها را مواضع و اظهارات آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی عنوان نموده و تهدید کرده است که با هرگونه تخطی یا مخالفت با آيت‌الله خامنه‌ای به شدت برخورد خواهد شد.

کلمه همچنين افزوده است به مديران مسئول مطبوعات گفته شده سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات مراقب همه مسائل خواهند بود و هرگونه سرپيچی از محدوده‌های تعیین شده تحمل نخواهد شد.

اين گزارش می‌افزايد مسئولان امنیتی به مدیران رسانه‌ها گفته‌اند هرگونه انتقاد از محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران آزاد است و محدودیتی ندارد.

اختلافات حکومتی ميان محمود احمدی‌نژاد و همفکرانش با اصولگرايان در آستانه انتخابات رياست جمهوری شدت گرفته است و هر دو طرف عليه يکديگر دست به افشاگری می‌زنند.

انتخابات رياست جمهوری يازدهم در ايران روز جمعه ۲۴ خردادماه (۱۴ ژوئن) سال جاری برگزار خواهد شد.