کميته گزارشگران حقوق بشر خبر داد، پوريا فرازمند، وبلاگ‌نويس و فعال سايبری، روز يکشنبه ۱۸ فروردين‌ماه در کرمانشاه بازداشت شده است.

بنا به اين گزارش، اين وبلاگ‌نويس که به‌منظور رسيدگی به امور مربوط به فارغ‌التحصيلی‌اش به دانشگاه کرمانشاه مراجعه کرده بود، متوجه احضار خود توسط حراست دانشگاه می‌شود، که به‌هنگام خروج از درب دانشگاه، توسط چند تن از مأموران لباس شخصی مجهز به بی‌سيم و سلاح کمری متوقف و بازداشت می‌شود.

دانشجويان و شاهدان عينی گفته‌اند مأموران امنيتی با پوريا فرازمند برخوردی خشونت‌بار داشته و وی را مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار دادند.

گفته می‌شود يکی از مأموران حراست دانشگاه پس از دستگيری پوريا فرازمند ضمن اهانت به دانشجويانی که در آن محل تجمع کرده بودند، وبلاگ‌نويس بازداشتی را “جاسوس”، “تجزيه‌طلب” و “مرتبط با کشورهای بيگانه” ذکر کرد.

پوريا فرازمند، نويسنده وبلاگ “آزادی برای همگان”، و همچنين عضو هيئت تحريريه نشريه دانشجويی توقيف شده “مُشت” بود و بنا به اظهارات دانشجويان و برخی شاهدان، هيچگونه مطلبی در مورد “تجزيه‌طلبی” يا “همکاری با بيگانگان” در وبلاگ يا نوشته‌ها و اظهاراتش نبوده است و تنها به انتقادات سياسی می‌پرداخت.

هنوز از محل نگهداری و وضعيت وی خبری منتشر نشده است.