پيمان معادی، بازيگر، فيلمنامه‌نويس و کارگردان سينمای ايران، قرار است در يک مجموعه تلويزيونی انگليسی نقش يک پاکستانی را بازی کند.

تارنمای خبرآنلاين، امروز جمعه ۳۱ شهريور گزارش داد، پيمان معادی قرار است در سريال “عدالت کيفری” همراه با پورنا جاگانتان در نقش پدر يک خانواده آمريکايی – پاکستانی ساکن نيويورک ايفای نقش کند.

جيمز جونيور گاندولفينی، بازيگر آمريکايی ايتاليايی‌تبار تلويزيون و سينما نيز در اين سريال همراه با بيل کمپ بازيگر آمريکايی، نقش وکيلی به نام جک استون را بازی می‌کند که مدام با پليس‌ها در حال زدوبند است تا موکلی پيدا کند که سرانجام موفق به پيدا کردن نظير، فرزند خانواده آمريکايی پاکستانی يادشده می‌شود.

سريال “عدالت کيفری” بر اساس سريال بريتانيايی شبکه بی‌بی‌سی به نام “شرلوک” ساخته می‌شود. داستان اين سريال در مورد مردی متهم به قتل و ماجراهای وی در دادگاه است.

سريال “عدالت کيفری” بر اساس سريال بريتانيايی شبکه بی‌بی‌سی به نام “شرلوک” ساخته می‌شود. داستان اين سريال در مورد مردی متهم به قتل و ماجراهای وی در دادگاه است

استيون زيليان که با  فيلم سينمايی “فهرست شيندلر” ساخته استيون اسپيلبرگ در سال ١٩٩٣برنده اسکار بهترين فيلمنامه شده است اين مجموعه را کارگردانی کرده و متن قسمت نخست آن را می‌نويسد.

ريچارد پرايس، نويسنده نامزد اسکار فيلم سينمايی”رنگ پول” ساخته مارتين اسکورسيزی، زيليان را در نوشتن فيلمنامه کمک می‌کند.

شبکه اچ‌بی‌او يکی از بزرگترين پخش‌کننده‌های شبکه‌های تلويزيونی کابلی آمريکايی، دستور ساخت قسمت اول سريال “عدالت کيفری” را صادر کرده است.

داستان سريال در مورد مردی متهم به قتل و ماجراهای او در دادگاه است، هر فصل از اين سريال انگليسی دارای پنج قسمت و بازيگران متفاوت است.

شبکه بی‌بی‌سی دو فصل از مجموعه را توليد کرده است. احتمال می‌رود شبکه اچ‌بی‌او نيز همين روند را دنبال کند.

پيمان معادی، کارگردان فيلم سينمايی” برف روی کاج‌ها” در سال ۱۳۴۹ از يک خانواده ايرانی در نيويورک به دنيا آمد.

زمانی که معادی پنج ساله بود خانواده وی به ايران بازگشتند. وی دارای ليسانس مهندسی متالورژی از دانشگاه آزاد کرج است.

معادی فعاليت خود را در سينما به‌عنوان فيلمنامه‌نويس با نگارش فيلمنامه “آواز قو” آغاز کرد و به عنوان بازيگر در سال ۱۳۸۷ برای نخستين بار در فيلم “درباره الی” به کارگردانی اصغر فرهادی، کارگردان سينمای ايران ظاهر شد و بازی ماندگاری از خود بر جای گذاشت.

وی دو سال بعد در جشنواره بين‌المللی فيلم برلين جايزه خرس نقره‌ای بهترين بازيگر مرد را برای اجرای نقش نادر در فيلم برنده اسکار اصغر فرهادی، “جدايی نادر از سيمين” دريافت کرد.

پيمان معادی در سال ۱۳۸۹ نويسندگی و کارگردانی فيلم سينمايی” برف روی کاج‌ها” را برعهده گرفت.
اين فيلم با بازی مهناز افشار، ويشکا آسايش و صابر ابر، سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران و لوح تقدير بهترين بازيگر زن را در سی‌امين دوره جشنواره فيلم فجر از آن خود کرد.