عصر یکشنبه ۲۴ ژوئیه (سوم مرداد) یک زن آلمانی در شهر رویتلینگن، در برابر چشم مردم و توسط یک جوان ۲۱ ساله سوری با ضربات قمه کشته شد. ضارب پناهجوست و دقایقی پس از حمله دستگیر شد.

Reutlingen
پلیس روتلینگن ضارب را دستگیر کرد. انگیزه و جزییات موضوع هنوز روشن نیست.

یک پناهجوی سوری، زنی آلمانی را در رویتلینگن، شهری در نزدیکی اشتوتگارت در جنوب غربی آلمان با ضربات قمه به قتل رساند. این قتل در برابر دیدگان مردم در مرکز شهر رویتلینگن روی داده و شاهدان گفته‌اند که ضارب پس از مشاجره با زن، ناگهان به روی او قمه کشید.

یک زن و مرد دیگر هم در این میان، از ناحیه صورت زخمی شده‌اند. ضارب پس از قمه‌کشی فرار کرده اما راننده یک خودرو عمدا به او کوبید تا بر زمین بیفتد.

عامل حمله دقایقی بعد از ارتکاب به قتل، توسط پلیس دستگیر شد. پلیس رویتلینگن اعلام کرده که ضارب برای این اداره فردی شناخته‌شده است.

خبرگزاری آلمان به نقل از مقامات پلیس رویتلینگن نوشت که موضوع جنبه تروریستی نداشته و  خطری سایرین را پس از این حمله تهدید نمی‌کند. اداره پلیس هم‌چنین گفته که این قمه‌کشی، عملی فردی بوده و شواهدی در دست نیست که موضوع به گروهی ارتباط داشته باشد.

جزییات این قتل و این که ضارب چگونه برای پلیس “شناخته شده” بوده است، هنوز روشن نیست. هویت و سن قربانی نیز اعلام نشده است.