به گزارش وب‌سایت «کلمه»، عبدالله مؤمنی شب ۲۵ دی در مقابل خانه‌اش مورد تهاجم دو موتورسوار قرار گرفته است. مؤمنی به طور سطحی مجروح شده و مهاجمان گریخته‌اند.

Abdolah-Momeni-sahamnews-450x297

وب‌سایت «کلمه» از حمله دو موتورسوار با سلاح سرد به عبدالله مؤمنی خبر می‌دهد. مؤمنی توانسته از خودش دفاع کند اما بر اثر ضربه قمه، جراحت سطحی برداشته است. مهاجمان به او گفته‌اند: «تمام کردی، مردی و خلاص شدی.»

عبدالله مؤمنی، سخنگوی پیشین سازمان ادوار تحکیم وحدت و رئیس ستاد شهروند آزاد مهدی کروبی، پس از پنج سال زندان در روز ۲۲ اسفند آزاد شده است. او در ۳۰ خرداد ۸۸ دستگیر شده بود.

فرزند عبدالله مؤمنی به کلمه گفته است که ماجرا حوالی ساعت ۱۱ شب و زمانی روی داده که پدرش برای برداشتن وسایل‌اش از ماشین به کوچه رفته است: «دو مرد جوان حدود ۲۰ ساله به او نزدیک شده و آدرس می‌پرسند. پدرم پاسخ نمی‌دهد و به طرف خانه برمی‌گردد اما احساس می‌کند که آنها دنبالش هستند.»

حمیدرضا مؤمنی گفته است که یکی از این دو نفر به پدرش لگد می‌زند و او را بر زمین می‌اندازد. دیگری هم به قصد قمه زدن به روی او خم می‌شود: «ایشان هم در حالت افتاده به روی زمین، با پا به او می‌زند و تنها یک جراحت سطحی روی سینه پدرم ایجاد می‌شود. تمام این اتفاقات در چند لحظه روی داده و مهاجمان صحنه را پیش از رسیدن همسایه‌ها ترک کرده‌اند.»

فرزند مؤمنی گفته که مهاجمان حدوداً ۲۰ ساله بوده و لباس‌های تیره و ریش داشته‌اند و موتورسیکلت‌ هزار سوار بوده‌اند که موتور معمولی نیست. او اضافه کرده ظاهرا انگیزه مالی یا سرقت در بین نبوده زیرا  در جریان درگیری، کیف پول و رایانه شخصی و تلفن همراه پدرش بر روی زمین افتاده بوده اما مهاجمان به ‌آنها اعتنا نکرده‌اند.