بر اثر حمله افراد مسلح نا‌شناس در شرق افغانستان، یک قاضی دادگاه ابتدایی ولایت کنر به همراه همسر و فرزند خردسالش کشته شدند.

 
دراین رویداد که بعدازظهر شنبه ۲۲ بهمن در منطقه خوگیانی ولایت ننگرهار به وقوع پیوست سه فرزند  دیگر این قاضی و یک تن از نزدیکانش، که همگی در یک خودروی سواری بودند نیز مجروح شدند.
 
محمد حسن، فرماندار خوگیانی گفت که مهاجمان مسلح پس از حمله بر خودروی حامل این قاضی و همراهانش از محل واقعه فرار کرده‌اند.
 
اداره بهداشت عمومی ولایت هرات در غرب افغانستان اعلام کرد که جسد مسئول یک کلنیک بهداشتی که از سوی افراد نا‌شناس ربوده شده بود پیدا شده است

وی گفت که هیئتی از پلیس و سایر نیروهای امنیتی به محل رویداد رفته و تحقیقات را در مورد عاملین این حمله آغاز کرده‌اند.

 
تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این رویداد را بر عهده نگرفته است اما پیش از این طالبان مسئولیت شماری زیادی ازحملات مشابه بر کارمندان ارشد دولتی را برعهده گرفته‌اند.
 
در یک رویداد دیگر اداره بهداشت عمومی ولایت هرات در غرب افغانستان اعلام کرد که جسد مسئول یک کلنیک بهداشتی که از سوی افراد نا‌شناس ربوده شده بود پیدا شده است.
 
دکتر غلام سعید راشد، رئیس اداره بهداشت عمومی هرات گفت که دکتر حفیظ الله، دو هفته پیش شب هنگام از یک کلنیک صحی در منطقه شیندند که با ایران هم مرز است ربوده شده بود.  وی گفت که  هنوز علت این آدم‌ربایی و کشتن این دکتر محلی مشخص نشده است اما هیئتی برای بررسی این قضیه به شیندند اعزام شده است.
 
ساکنان محلی طالبان را متهم کرده‌اند که این با ربودن این دکتر، از خانواده‌اش خواستار پرداخت پول هنگفت شده بودند اما به علت عدم پرداخت هزینه مورد نظر، او را به قتل رسانده‌اند.  طالبان تا اکنون در این مورد اظهار نظر نکرده‌اند.