دو روز مانده به ۷ اسفند، دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ایران. عکس‌های پیش رو حال و هوای شهر تهران را در این روزها نشان می‌دهد.

تلاش برخی نامزدها برای متوجه ساختن مردم از مضرات افراط در تبلیغات کاغذی برای حفاظت از محیط زیست .
در روزهای اخیر اصولگرایان به‌طور گسترده‌ چنین تبلیغ می‌کنند که انگلیس از اصلاح‌طلبان و نیروهای طرفدار اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حمایت می‌کند.
دوره‌های گذشته انتخابات نشان داده است که به‌طور معمول در تهران اصلاح‌طلبان و نیروهای نزدیک به آن‌ها آرای بیشتری در پایتخت دارند.
در حال حاضر فضای ایران کاملاً دو قطبی شده است. از سویی طرفداران اصولگرایان مدام از «دخالت انگلیس» در انتخابات و پشتیبانی آن از غیراصولگرایان سخن می‌گویند و از سوی دیگر اصلاح‌طلبان و میانه‌روها از نقشه‌های اصولگرایان برای انتخابات می‌نویسند و مردم را به شرکت هر چه بیشتر در انتخابات دعوت می‌کنند تا بتوانند رأی لازم را به‌دست آورند.
نیروهای اصلاح‌طلب و میانه‌رو در جریان تبلیغات انتخاباتی بارها از خطر اصولگرایان تندرو سخن گفته‌اند و نسبت به «نقشه‌های» آن‌ها در انتخابات هشدار داده‌اند.
کاهش بیکاری و رسیدگی به مشکلات قشر فقیر جامعه اصلی‌ترین مطالبه مردم از مجلس شورای اسلامی است
با توجه به کمبود بودجه ائتلاف اصلاح‌طلبان بیشتر تبلیغات آنها در فضای مجازی است و اکنون برخی از کنشگران حامی این ائتلاف از مردم خواسته‌اند که لیست اصلاح‌طلب‌ها را کپی کنند و به مردم بدهند.
دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز هفتم اسفندماه جاری در ایران برگزار خواهد شد.
در هفته اخیر تبلیغات نمایندگان ائتلاف اصول‌گرایان سعی کرده‌اند این‌طور نشان دهند که کاندیدهایی که به این طیف سیاسی تعلق ندارند، از سوی رسانه‌های خارج از کشور و همچنین کشورهای غربی حمایت می‌شوند.
برخی از ستادهای تبلیغاتی بدون توجه به سیما و منظر شهری، پوسترهای تبلیغاتی نامزد مورد علاقه خود را در هر کجا که امکان داشته اند نصب کرده اند.
در فهرست ۳۰ نفره اصلاح‌طلبان ۸ زن و در فهرست ۳۰ نفره اصولگرایان برای انتخابات مجلس در تهران، ۶ زن حضور دارند.